And the winner (van de gratis fotoshoots) zijn..

Wauw, wat een reacties! Ik ben er wel eventjes mee bezig geweest om ze allemaal te lezen, maar hier heb ik natuurlijk wel uitgebreid de tijd voor genomen. Er zijn veel mensen getagt in het bericht op Facebook, anderen hadden een persoonlijk verhaal waarom zij de shoot wilden winnen. Het was dan ook geen gemakkelijke opgave om hieruit een winnaar te kiezen.

Daarom heb ik besloten dat er niet één winnaar is, maar dat er 5 winnaars zijn! Op die manier kan ik meer mensen gelukkig maken, en dat is natuurlijk de reden waarom ik deze blog in eerste instantie heb opgezet. Ik hoop dan ook dat jullie mijn blog met enthousiasme zullen volgen, en ik sluit dergelijke nieuwe acties niet uit, dus volg mijn pagina om op de hoogte te blijven!

Genoeg gekletst! De winnaars zijn…
Irma van den Acker
Miranda Keereweer & Deborah van den Boom
Maaike Verstegen
Maud Verwijst
Mickey Jans

Iedereen bedankt voor het meedoen, en ben je benieuwd hoe de fotoshoots zijn geworden? Hou dan zeker mijn blog en Facebookpagina in de gaten!

Een gedachte over “And the winner (van de gratis fotoshoots) zijn..”

Geef een reactie

