Winactie: Happiness forever (in a picture)

Wat is er nou mooier dan geluk vast te leggen in een foto? En omdat we allemaal wel een beetje geluk kunnen gebruiken wil ik, ter introductie van mijn blog een fotoshoot cadeau doen. In mijn vrije tijd is fotograferen een hobby, en het lijkt me hartstikke leuk om iemand hier blij mee te kunnen maken.

Misschien heb jij wel een hele lieve oma met wie je graag nog eens op de foto zou gaan, of hebben jij en je vriendje een jubileum te vieren. Er is altijd wel een goede reden om een mooie foto te maken.

Kans maken?
Like mijn Facebookpagina, reageer in het Facebookbericht “Winactie” (https://www.facebook.com/behappylicious) of bovenaan dit bericht met wie jij een fotoshoot zou willen doen (mag ook jezelf zijn) en hieruit kies ik de gelukkige winnaar.

Fotoreportage

Wat kun je winnen?
Een fotoshoot met hoge resolutie foto’s, toegestuurd per mail.

Belangrijk
Is dat de fotoshoot in Uden en omgeving gemaakt zal worden (in de openlucht). Ik doe dit voor de hobby, en ben (nog) geen professionele fotografe. De foto’s zijn weersafhankelijk, dus een datum spreken we af onder voorbehoud.

Waarom deze gratis fotoshoot?
Het lijkt me heel leuk om een portfolio op te kunnen bouwen.

Voorwaarden
De foto’s worden door mij gemaakt en blijven dus in mijn eigendom. Dat wil zeggen dat ik de foto’s ten alle tijden mag gebruiken.

13 gedachten over “Winactie: Happiness forever (in a picture)”

  1. Superleuke actie!! Ik denk dat ik wel een geschikte kandidaat ben 😌
    Mijn moeder zit al jaren te “zeuren” over een mooie foto van haar gezin het liefst niet in een saaie studio maar lekker buiten want dat zijn ons pap en mam beide ook graag. Ook wil ik graag een foto van mijn vriend en mij samen en ik weet zeker dat mijn schoonzus ook een foto wil samen met mijn broer. Een win-win-win-win situatie dus! Jij blij omdat je ervaring op kan doen, broer&schoonzus blij, mijn vriend&ik blij en bovenal mijn ouders blij!! 😄 Ik zeg, DOEN!
    Heel veel succes met ervaring op doen en in je verdere carrière.

    Like

  2. Ik zou heel graag mee willen doen in je shoot om jou er blij mee te kunnen maken.
    Ik ben een makkelijk persoon en gezellig om mee te werken.
    Dus ik hoop iets van je te horen ☺

    Mvg
    Michelle zohlandt

    Liked by 1 persoon

  3. Wat een mooie foto s. Ik zou heel graag een shoot willen samen met mijn grote liefde. Mijn hond. Ik hoop dat je ons een kans wilt geven om te schitteren in jou portfolio.
    Groetjes Vanessa

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

